"Ya Allah ya Tuhan kami, sesungguhnya kami memohon kepada Mu ilmu yang bermanfaat, amalan yang diterima dan razeki yang bagus (baik).

Ya Allah ya Tuhan kami, sesungguhnya kami berlindung dengan Mu dari ilmu yang tidak bermanfaat, hati yang tidak khusyuk, doa yang tidak di dengar (makhbul) dan amalan yang tidak di naikkan (diterima)."

Friday, April 1, 2011

SCANDAL DUA *gay version


Di sebuah pulau yang sunyi sepi..
Terdengar bunyi bot yang menghampiri..
* Vroom ~~

Nabil : akhirnya.. sampai jugak ke 'Pulau Korea'

Munzir : yeah, Ghandi syang .. :D

Nabil : Ghandi? how dare you !

Munzir : Ghandi kan nama manja you ! aww!

Pada ketika itu, ada satu lembaga yang melihat Ghandi dari jauh.. menunggu masa yang sesuai.

(Malam pun tiba..)

Munzir : Ghandi sayang.. jom menari Tango !

Nabil : oh JJ sayang.. I segan lah you !

*Munzir pn memegang tangan Nabil Ghandi

Nabil : *terkejut* Oh my God !

Munzir : oh Ghandi syang...

*munzir sedia memeluk nabil, tiba-tiba....

Syazwan : BERHENTI !!!
*keluar lagu Shinee Hello

Nabil : aaahh !! siapa tu?!

Syazwan : aku nak kau dgr aku menyayi, ehem ehem.. Sumayyah ~~

Munzir : jauhkan diri dari Nabil aku !!

Syazwan : Ghandi aku punya !!

Nabil : aku bukan Ghandi !!

Munzir : kalau kau taknak blah dari sini, aku sepak kau !!

Syawan : berani, sini ah !!

Munzir : I love my Ghandi !!

Syazwan : aku pun !

Nabil : aku bukan Ghandi !!!!

(keesokan harinya)

Munzir : *menangis keluar hingus* Huuu.. macam mana nak kluar dri sni..

Syazwan : huu.. kau ambik ah Ghandi.. aku nak balik..

Nabil : huuu.. aku bukan Ghandi lahh.

tiba2, Aiman muncul*

Aiman : Hoi !!

*mata syamil munzir n nabil terbeliak*

Syazwan, Nabil, Munzir : DORAEMON!!
*keluar lagu doraemon (an an an ... !!)

Aiman : apa? apa? aku bukan doraemon, aku takde poket !!
*keluar lagu 'Run Devil Run'

*Akhir nya operasi kejar- mengejar berterusan......

____________________________________________________________

................................................... =..= sgt x bermotif kan?

huh, geli geleman tulis cerita ni..

whatever it is.. JAUHI GAY... *nabi x ngaku umat nnti

Assalamualaikum..

No comments: