"Ya Allah ya Tuhan kami, sesungguhnya kami memohon kepada Mu ilmu yang bermanfaat, amalan yang diterima dan razeki yang bagus (baik).

Ya Allah ya Tuhan kami, sesungguhnya kami berlindung dengan Mu dari ilmu yang tidak bermanfaat, hati yang tidak khusyuk, doa yang tidak di dengar (makhbul) dan amalan yang tidak di naikkan (diterima)."

Thursday, March 31, 2011

SCANDAL SATU :D


WATAK UTAMA

Zu - zulaikha
Sy - syazwan
Mun - munzir

WATAK SAMPINGAN

Farah
Nisak
Syamil
_______________________________________________________

9.40 am di kelas

Zu : Syazwan nak rehat ke?

Sy : hah? kita berdua je ke?

Zu : ajak ah syamil sekali

Sy : x yah ah kita je dating

Zu : Oh, really really really ???

Sy : jom

Zu : jom

At canteen :D

Zu : weh, mne Syamil?

Sy : tah, biar je..

(20 minit kemudian...)

Sy : mne Syamil doo.. !!

Zu :dah lme takde, mne dia !!?? (crying)

Sy : jom tanya 3 Imtiyaz jom !!

At 3 Imtiyaz :D

Zu : weh nampak Syamil tak?

Farah : tak tau, asal?

Sy : tah, lama gila habis rehat, tak jumpa pun dia

Nisak : ha'ah do, mne dia??

Zu : alamak, macam mana ni.. aku rasa bersalah..

Sy : jangan nangis, rilek je dulu.. aku akan cri dia smpai dapat, jangan risau Zulaikha !!

Zu : oh really? oh syazwan... ^.^

secara tiba2 .... :D

Mun : STOP!!
* bunyi lagu OST BOF (almost paradise)

Mun : apa kau buat dgn Zulaikha aku??

Zu : ah, JJ ..

Sy : 'Zulaikha Aku' ?? sejak bila pulak dia jadi kau punya ?! She's mine, we are a couple!

Zu : bila masa pulak?
*tiba2 syazwan bagi sekeping surat pada Zulaikha..
"zulaikha, saya sebenarnya ada ramai peminat tapi saya pilih awak sebab saya rasa awk paling sesuai dgn saya (isi kandungan surat <3 Helmi)"
Zu : *terharu* kalau macam tu, aku nak teddy bear.

Mun : ni dia!
*bagi Zulaikha teddy bear pakai topi ijazah dan tertulis Petronas

Farah : eeuuww.. (Anwar hadi)

Nisak : mana syazwan? eh salah, mana Syamil??

- END -

*sebenarnya Syamil x datang sekolah sbb demam

bagi x membuang mse :D nah video anwarhadi yg latest :D



haha.. sangat interesting kan -,-

Assalamualaikum :D

No comments: